Frågor och svar
FAQ Tidynu om hemstädning

Var är ni aktiva?
I hela Stockholms län.

Varför ska jag välja Handynu?
Utöver att vi vill att du ska vara nöjd med det utförda arbetet vill vi också att du ska känna dig säker på att vi håller oss till det avtalade priset, passar tider, kommunicerar snabbt och tydligt samt ger dig löpande information under projektets gång.

Vilka tjänster erbjuder ni?
Framförallt erbjuder vi snickare och målare, men vi har också nära samarbete med certifierade och behöriga elektriker och VVS-firmor som gör att vi kan ta oss an projekt som innefattar flera discipliner.

Vilka försäkringar har ni?
Entreprenadförsäkring via Länsförsäkringar. Denna innefattar bland annat ansvarsförsäkring upp till 20 miljoner SEK samt allrisk.

Är ni registrerade för F-skatt?
Ja.

Vad innebär ROT-avdraget?
Läs mer om ROT-avdraget här.

När skickar ni ut fakturan?
Fakturan skickas i samband med projektets avslutande om inte annat överenskommits.

Vilka betalningsalternativ erbjuder ni?
Standard är pdf-faktura via e-post. Vi erbjuder också betalning via pappersfaktura (25 kr/avi).

Hur lång betalningstid har ni?
10 dagar från fakturadatum.